درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

مگا صعود بیت کوین در آینده: برای زمان هیجان انگیزی در پیش رو آماده شوید!

بیت کوین از اواسط ژانویه به سمتی معامله می شود، اما شاخص پهنای باند بولینگر (BBW) نشان می دهد که دوره ای از نوسانات کم ممکن است به زودی به پایان برسد. BBW واگرایی یا همگرایی باندهای بولینگر را اندازه گیری می کند، که باندهایی هستند که بر اساس انحراف استاندارد قیمت از میانگین منبسط و منقبض می شوند. قرائت نزدیک به 0.11 در BBW نشان می دهد که باندها بسیار نزدیک به هم هستند و نشان دهنده یک دوره بالقوه نوسانات بالا است.

HornHairs تحلیلگر کریپتو پیش بینی می کند که "BTC MEGA VOL SQUEEZE" قریب الوقوع است، با یک حرکت قابل توجه. قیمت بیت کوین طی 10 روز آینده پیش بینی می شود. این فشار، که با همگرایی شدید باندهای بولینگر مشخص می‌شود، می‌تواند منجر به افزایش شدید نوسانات و حرکت صعودی یا نزولی قوی در قیمت بیت‌کوین شود. سوابق تاریخی حاکی از آن است که بیت‌کوین پس از دوره‌هایی از خوانش BBW پایین، نوسانات قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

آخرین باری که BBW به پایین‌ترین حد فعلی خود رسید در اکتبر 2023 بود، پس از آن بیت‌کوین تنها در 10 روز بیش از 30 درصد افزایش یافت. در مقابل، در اواسط آگوست 2023، ارزش بیت کوین طی 8 روز 15 درصد کاهش یافت. قرائت فعلی BBW نشان می دهد که قیمت بیت کوین ممکن است به سمت سطوح قیمتی اخیر یا حتی فراتر از آن حرکت کند و مرحله جدیدی از فعالیت بازار را رقم بزند.

تحلیلگر معروف کریپتو CrediBULL معتقد است که حرکت بزرگی در راه است و شرط بندی می کند. در یک حرکت رو به بالا به عنوان شروع پای تکانشی بعدی. سطوح مقاومت کلیدی برای بیت کوین در نمودار 1 روزه 43,340 دلار است، در حالی که حمایت کلیدی 39,800 دلار است.

نکته مهم این است که این تجزیه و تحلیل فقط برای اهداف آموزشی است و به منزله توصیه مالی نیست. به سرمایه گذاران توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند و ریسک ها را در نظر بگیرند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما