درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

اخبار هیجان انگیز با سیل 100 میلیون DOGE به رابینهود، سرمایه گذاران برای تأثیر بالقوه قیمت آماده می شوند!

دوج کوین (DOGE)، کوین میم محبوب، اخیراً به دلیل یک تراکنش قابل توجه نهنگ، جهشی در بازار ارزهای دیجیتال تجربه کرد. انتقال 100 میلیون DOGE به ارزش 7.83 میلیون دلار از یک کیف پول ناشناخته به Robinhood توجه معامله گران و سرمایه گذاران در سطح جهان را به خود جلب کرد. علیرغم انتظارات از کاهش قیمت، DOGE موفق به معامله در بازار سبز شد و به گمانه زنی ها در مورد احتمال اجرای این کوین در آینده نزدیک دامن زد. این توکن همچنین شاهد افزایش پذیرش کیف پول بود، به طوری که در دو هفته گذشته تقریباً 414000 کیف پول غیر صفر به شبکه DOGE اضافه شد که عمدتاً از طرف سرمایه گذاران خرده فروشی بود. 

در حالی که قیمت DOGE در زمان معامله نهنگ یک جهش حاشیه ای را تجربه کرد، روندهای بعدی بازار حرکت نزولی تدریجی را نشان داد و به ترتیب با افت 1.5% و 3.1% در نمودارهای هفتگی و ماهانه. این حرکت متضاد سوالاتی را در مورد احساسات کلی بازار ایجاد کرد. علاقه مندان به بازار کریپتو به دقت DOGE را زیر نظر دارند و یک تغییر احتمالی در قیمت را پیش بینی می کنند. با این حال، هنگام حرکت در بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال، احتیاط توصیه می شود، زیرا عواملی مانند احساسات بازار، رویدادهای جهانی و تحولات نظارتی می توانند به طور قابل توجهی بر حرکت قیمت آتی DOGE و سایر ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارند.

تحلیل اخیر Coinglass داده‌ها نشان می‌دهد که شرط‌های کوتاه منفی روی Dogecoin به طور مداوم در طول هفته گذشته از شرط‌های بلند صعودی بیشتر بوده است، که به پیچیدگی چشم‌انداز DOGE افزوده و نشان‌دهنده احتیاط در میان معامله‌گران است. این عدم اطمینان در مورد پایداری حرکت‌های مثبت اخیر قیمت، نیاز به بررسی و تحقیق دقیق قبل از تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری را برجسته می‌کند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما