درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

شاخص ترس و طمع بیت کوین به بالاترین حد خود از سال 2021 رسید

شاخص ترس و طمع بیت کوین اخیراً به بالاترین سطح خود در تقریباً سه سال گذشته رسیده است و به حرص و طمع شدید ضربه زده است. این شاخص برای اندازه گیری احساسات سرمایه گذاران و تعیین اینکه آیا آنها پول وارد بازار می کنند یا خارج می کنند استفاده می شود. این شاخص از ترس شدید تا طمع شدید متغیر است و هر دسته نشان دهنده سطح متفاوتی از احساسات سرمایه گذار است. در حال حاضر، این شاخص در 79 قرار دارد که نشان دهنده حرص و طمع افراطی است، که می تواند پیامدهایی برای بازار داشته باشد.

طمع افراطی در شاخص ترس و طمع گاهی اوقات می تواند بالاترین سطح بازار را نشان دهد. با نگاهی به عملکرد تاریخی، بین اوج سرخوشی در شاخص و قله های بازار همبستگی وجود دارد. به عنوان مثال، در نوامبر 2021، این شاخص به بالاترین سطح 84 رسید، درست زیر امتیاز فعلی 79، و قیمت بیت کوین قبل از رسیدن به مقاومت به 69000 دلار افزایش یافت. متعاقباً، احساسات شروع به چرخش کرد و قیمت بیت کوین نیز از همین رویه پیروی کرد.

در فوریه و مارس 2021، زمانی که شاخص به بالاترین سطح 94 رسید، الگوی مشابهی مشاهده شد و به دنبال آن کاهش بهره و اوج گرفت. در بازار. اگر این الگو در سناریوی فعلی تکرار می شد، بیت کوین می توانست چند روز دیگر حرکت مثبت قبل از رسیدن به اوج بالقوه داشته باشد. با این حال، کریپتوکارنسی در حال حاضر با مقاومت قابل توجهی در قیمت 57000 دلار مواجه شده است که نشان می دهد ممکن است به اوج نزدیک شود.

لازم به ذکر است که اطلاعات ارائه شده در مقاله فقط برای اهداف آموزشی است و نظرات افراد را نشان نمی دهد. NewsBTC در مورد تصمیمات سرمایه گذاری. سرمایه‌گذاری ریسک‌هایی را به همراه دارد و به افراد توصیه می‌شود قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند. استفاده از اطلاعات وب سایت به عهده خود خواننده است.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما