درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

ETF های بیت کوین ورودی های بی سابقه ای را جذب می کنند و قیمت را افزایش می دهند.

دیروز، قیمت بیت کوین نوسانات قابل توجهی را تجربه کرد، در ابتدا به بالای 73000 دلار رسید قبل از اینکه یک رویداد انحلال منجر به افت شدید به زیر 68300 دلار شود. این رویداد منجر به بازگشایی معاملات اهرمی به ارزش بیش از 361 میلیون دلار شد که بر دارندگان موقعیت های خرید و فروش تاثیر گذاشت. دارندگان پوزیشن های طولانی شاهد نابودی 258 میلیون دلار بودند، در حالی که فروشندگان کوتاه مدت با انحلال کمی بیش از 103 میلیون دلار مواجه شدند.

داده های ارائه شده توسط Coinglass نشان می دهد که این رویداد انحلال مهم ترین پاکسازی موقعیت های خرید از 5 مارس، زمانی که بیت کوین بود، بوده است. پس از رسیدن به بالاترین قیمت در حدود 69000 دلار به 60800 دلار کاهش یافت. علی‌رغم نوسانات قیمت، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) شاهد افزایش فعالیت‌های خرید بودند و ورودی روزانه برای اولین بار از یک میلیارد دلار گذشت. IBIT بلک راک به تنهایی 849 میلیون دلار ورودی دریافت کرد، که به مجموع ورودی خالص 1.045 میلیارد دلاری در تمام ETF های بیت کوین کمک کرد.

ETF های بیت کوین مختلف سطوح مختلف ورودی را تجربه کردند، با Fidelity دریافت 51.6 میلیون دلار، Ark Invest 93 میلیون دلار. Bitwise 24.6 میلیون دلار، Valkyrie 39.6 میلیون دلار و VanEck 82.9 میلیون دلار. GBTC Grayscale شاهد کاهش در جریان خروجی بود که نشان دهنده علاقه مجدد به سرمایه گذاری بیت کوین است. تحلیلگران بر اهمیت این جریان های ورودی تاکید کردند و بر تاثیر بالقوه بر تقاضای بیت کوین تاکید کردند و به کاهش احتمالی عرضه در آینده اشاره کردند. در روند فعلی برخی پیشنهاد کردند که هجوم وجوه به صندوق های ETF بیت کوین می تواند قیمت را بالا ببرد و اهداف بالقوه آن بین 80000 تا 120000 دلار باشد. در زمان گزارش، بیت کوین قبلاً از مرز 73500 دلار عبور کرده بود و با قیمت 73392 دلار معامله می شد که نشان دهنده حرکت صعودی مداوم در بازار است. به طور کلی، ترکیبی از نوسانات قیمت، رویدادهای انحلال، و جریان های قابل توجه ETF تصویر پیچیده ای از پویایی بازار فعلی بیت کوین را ترسیم کرد.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما