درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

520 میلیون دلار بیت کوین به والت های سرد انتقال داده شد !

بیت کوین (BTC) در این هفته شاهد افزایش قابل توجهی بود و از مرز 73000 دلار گذشت و وارد قلمروی ناشناخته شد. این افزایش به دلیل ترکیبی از شاخص‌های صعودی و تغییر در احساسات سرمایه‌گذاران، منجر به مرحله کشف قیمت هیجان‌انگیز در دنیای ارزهای دیجیتال شد.

روایت هفته تحت سلطه بازیگران اصلی در حوزه مالی بود. مانند BlackRock و MicroStrategy. پرونده BlackRock در SEC برای گنجاندن بالقوه ETF های بیت کوین در صندوق تخصیص جهانی خود، امیدها را برای افزایش تقاضا ایجاد کرد. از سوی دیگر، MicroStrategy به تقویت ذخایر بیت کوین شرکتی خود با به دست آوردن 12000 بیت کوین اضافی ادامه داد و مجموع آن را به 205000 بیت کوین رساند. این حرکت‌های غول‌های صنعت، پذیرش رو به رشد بیت‌کوین به‌عنوان یک طبقه دارایی مشروع را برجسته می‌کند.

علی‌رغم تمرکز بر حرکت‌های قدرت نهادی، داده‌های زنجیره‌ای بینش‌های جالبی را در مورد رفتار سرمایه‌گذار نشان می‌دهد. متریک جریان خالص مبادله ای IntoTheBlock خروجی قابل توجهی از 4470 بیت کوین را در 11 مارس نشان داد که در مجموع بیش از 520 میلیون دلار بود. این حرکت سکه‌ها از کیف پول مبادلاتی به سمت انبار سرد نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران استراتژی‌های بلندمدت و حفظ دارایی‌های دیجیتال خود را به جای فروش برای سود فوری انتخاب می‌کنند و تصویری صعودی برای پویایی عرضه و تقاضا ترسیم می‌کنند.

طراحی به موازات رویدادهای تاریخی، خروج اخیر بیت کوین از صرافی ها منعکس کننده یک اتفاق مشابه در 27 فوریه است که با افزایش قابل توجه قیمت همراه شد. اگر این الگو ادامه پیدا کند، جریان خروجی اخیر به طور بالقوه می تواند بیت کوین را به شکستن سطح مقاومت 75000 دلاری در روزهای آینده سوق دهد. شاخص‌های فنی همچنین حاکی از یک شکست احتمالی است، با پشتیبانی در 69000 دلار، که در آن تعداد قابل توجهی از دارندگان BTC را خریداری کردند و به عنوان یک مانع روانی در برابر عقب‌نشینی قیمت عمل کرد.

با نزدیک شدن بیت‌کوین به سطح بسیار ارزنده 74000 دلار، معامله در 73529 دلار در زمان نگارش این مقاله، بازار مملو از خوش بینی و پتانسیل برای سودهای بیشتر است. با توجه به اینکه تقریباً همه 52 میلیون آدرس دارنده در حال حاضر از سود و علاقه سازمانی در حال افزایش هستند، صحنه برای اقدام بعدی بیت کوین در مرحله کشف قیمت در حال انجام است. به سرمایه گذاران توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند و ریسک های موجود را در نظر بگیرند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما