درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

دلایل سقوط قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ 73750 دلار به زیر 63 هزار دلار سقوط کرده است. اعتقاد بر این است که این کاهش مربوط به رویداد آینده نصف بیت کوین است که به سرعت در حال نزدیک شدن است. معامله‌گر کریپتو Rekt Capital فاز فعلی روند هاوینگ را به‌عنوان «نهایی قبل از نیمه‌گیری مجدد» شناسایی کرده است که معمولاً 28 تا 14 روز قبل از رویداد رخ می‌دهد. با این حال، به نظر می رسد این مرحله این بار زودتر شروع شده است، و هنوز حدود 30 روز مانده به هاوینگ.

دارندگان بیت کوین درازمدت شروع به فروش کرده اند، همانطور که با حرکت سکه هایی که مدت هاست راکد بوده اند نشان می دهد. یک سال. این رفتار سودآوری همچنین در داده هایی منعکس می شود که نشان می دهد کسانی که بیش از 1000 بیت کوین دارند به طور فزاینده ای پول نقد می کنند و منجر به کاهش این دسته از آدرس های BTC می شود. با وجود این، خوش بینی در مورد مسیر آینده بیت کوین وجود دارد، زیرا نهنگ های جدید از طریق بازار ETF بیت کوین به بازار وارد می شوند.

داده های Coinglass نشان می دهد که در حال حاضر احساسات نزولی در بازار بیت کوین حاکم است، با مقدار قابل توجهی. از پوزیشن های خرید در حال انحلال در مقایسه با سهام کوتاه. همچنین کاهش علاقه باز در صرافی ها وجود داشته است که نشان می دهد معامله گران در حال حاضر از بازار دور مانده اند. این نشان می دهد که چشم انداز فعلی بیت کوین نزولی است و بسیاری انتظار کاهش بیشتر را دارند. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 63000 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد کاهش داشته است.

به طور کلی، کاهش اخیر قیمت بیت کوین به عواملی مانند رویداد آینده هاوینگ و سود نسبت داده می شود. رفتار در میان دارندگان طولانی مدت در حالی که احساسات بازار در حال حاضر نزولی است، با ورود نهنگ های جدید به بازار، هنوز خوش بینی در مورد مسیر آینده بیت کوین وجود دارد. به معامله‌گران توصیه می‌شود تحقیقات خود را انجام دهند و از خطرات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال آگاه باشند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما