درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

بیت کوین به زیر 66000 دلار سقوط کرد، تأثیر ETF؟

روز سه‌شنبه، بازار کریپتو یک رویداد مهم را تجربه کرد، زمانی که کتی وود ARK 21Shares ETF بیت‌کوین (ARKB) را با خروجی 87.5 میلیون دلاری مواجه کرد که برای اولین بار از زمان معرفی ETF بیت‌کوین نقطه‌ای در ایالات متحده از خروجی بیت کوین تراست (GBTC) گری اسکیل پیشی گرفت. . این تغییر نگرانی‌ها و بحث‌هایی را در میان سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران در مورد پیامدهای آن بر قیمت بیت‌کوین ایجاد کرد. اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، چشم انداز وسیع تری را در مورد پویایی ETF ارائه کرد، و شدت جریان های خروجی را کم اهمیت جلوه داد و نقش ETF ها را در حمایت از قیمت بازار بیت کوین برجسته کرد.

بالچوناس تاکید کرد که حتی ETF های معتبر مانند تجربه Vanguard جریان های خروجی به عنوان بخشی از چرخه عملیاتی آنها، نشان می دهد که خروجی های اخیر از ARKB ممکن است سیگنال نزولی برای قیمت بیت کوین نباشد. وی همچنین خاطرنشان کرد که سرمایه گذاران ETF به عنوان یک تیم عمل می کنند و تغییرات اخیر قیمت را نباید صرفاً به خروجی ETF نسبت داد. اسکات ملکر، کارشناس معروف ارزهای دیجیتال، پیشنهاد کرد که خروجی های ARKB می تواند به دلیل تخصیص مجدد دارایی های سرمایه گذار بزرگ در فضای ETF کریپتو باشد. توسط Fidelity، Blackrock و Bitwise. GBTC شاهد خروج 75 میلیون دلاری بود. تحلیلگر WhalePanda اظهار داشت که بازار در حال حاضر در حالت ادغام و انباشت است و جریان خروجی بزرگ در GBTC به پایان رسیده است. با نزدیک شدن به نصف شدن بیت کوین در 16 روز، نیاز به 60 میلیون دلار در روز برای خرید عرضه استخراج شده روزانه وجود دارد که می تواند بر تغییرات قیمت تأثیر بگذارد.

در زمان گزارش، BTC با قیمت 66217 دلار معامله می شد. پویایی بازار پیرامون جریان های خروجی و ورودی ETF همچنان موضوع مورد علاقه و بحث در بین سرمایه گذاران و تحلیلگران است. شفافیت و ناشناس بودن معاملات ETF به درک این حرکات بازار پیچیدگی می بخشد و کارشناسان دیدگاه های مختلفی را در مورد پیامدهای رویدادهای اخیر برای قیمت بیت کوین و پویایی بازار ارائه می دهند. به سرمایه گذاران توصیه می شود تحقیقات خود را انجام دهند و ریسک های موجود در تصمیم گیری های سرمایه گذاری را در نظر بگیرند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما