درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

بیت کوین با آماده شدن هنگ کنگ رشد می کند.

قیمت بیت کوین نوساناتی را تجربه کرد و در روز دوشنبه به بالای 72500 دلار رسید و در روز سه شنبه به دلیل احساس ریسک در بین سرمایه گذاران پیش از انتشار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) به زیر 70000 دلار رسید. علیرغم اینکه بیت کوین به پایین ترین سطح خود یعنی 68200 دلار رسید، توانست اندکی بهبود یابد و در زمان گزارش دهی بالای 69400 دلار تثبیت شد. واکنش بازار به این حرکت متاثر از پیش بینی آخرین داده های اقتصادی بوده است.

کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) اخیراً با اعلام این که چهار بیت کوین نبشته شده اند، رجیستری صندوق های مدیریت دارایی مجازی خود را به روز کرده است. صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) تا پایان آوریل راه اندازی می شوند. Harvest International Asset Management و Huaxia Funds (Hong Kong) Limited برای مدیریت دارایی‌های مجازی تایید شده‌اند که نشان‌دهنده ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری عمومی پیشرو سرزمین اصلی چین به صنعت دارایی‌های مجازی هنگ کنگ است. این پیشرفت بسیار مهم است زیرا بازیکنان بیشتری را در بخش ارزهای دیجیتال در هنگ کنگ معرفی می کند.

Harvest International اولین شرکتی بود که یک ETF بیت کوین را در هنگ کنگ پیشنهاد کرد، با هر دو شرکت اکنون واجد شرایط صدور محصولات صندوق مربوط به ارزهای دیجیتال. از جمله ETF های بیت کوین. فوریت برای به روز رسانی لیست وجوه مدیریت دارایی مجازی به دلیل برنامه SFC برای رونمایی از اولین دسته از ETF های بیت کوین تا 15 آوریل است. برخی از متقاضیان، مانند Huaxia Fund، در حال جمع آوری تیم ها و ارسال سریع درخواست ها برای آماده سازی برای این رویداد هستند. راه اندازی ETF.

فرایند درخواست برای ETF بیت کوین نقطه ای در هنگ کنگ شامل همکاری با موسسات مختلف، از جمله بانک های نگهبان و سازندگان بازار است. انتظار می رود که بورس اوراق بهادار هنگ کنگ پس از تایید SFC حدود دو هفته برای راه اندازی ETF آماده شود. این حرکت بخش کریپتو را به روی سرمایه گذاران خرده چینی باز می کند، پس از تصویب SEC ایالات متحده برای اولین دسته از ETF های بیت کوین در ژانویه. بیت کوین در حال حاضر با قیمت 69,484 دلار معامله می شود.

به طور کلی، توسعه ETF های بیت کوین نقطه ای در هنگ کنگ نشان دهنده نقطه عطف مهمی برای صنعت ارزهای دیجیتال است، با مشارکت شرکت های بزرگ سرمایه گذاری عمومی و پتانسیل افزایش دسترسی سرمایه گذاران خرده فروشی به محصولات کریپتو سرعت سریع توسعه در این زمینه بر علاقه و پذیرش فزاینده ارزهای دیجیتال در بازارهای مالی سنتی تاکید دارد.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما