درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

با پذیرش دوج کوین از طرف ایکس، ارزش این ارز 11 درصد افزایش یافت

Dogecoin (DOGE) در 24 ساعت گذشته افزایش قابل توجه 10.5٪ را تجربه کرده است و توجه تحلیلگران و سرمایه گذاران بازار را به خود جلب کرده است. قبل از این افزایش، میم کوین در بیشتر هفته گذشته تقریباً در محدوده قیمتی 0.08 دلار ثابت مانده بود. با ارزش بازار 12.38 میلیارد دلار، Dogecoin یکی از بازیگران پیشرو در اکوسیستم ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید و به دلیل تأیید چهره‌های مشهوری مانند ایلان ماسک، اسنوپ داگ و مارک کوبان محبوبیت پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد افزایش اخیر قیمت DOGE به پیشرفت‌های پلتفرم رسانه اجتماعی ایلان ماسک مربوط می‌شود، X. X یک حساب اختصاصی برای ابتکار X Payments خود راه‌اندازی کرد، یک سرویس پرداخت همتا به همتا با هدف افزایش ابزار کاربر و معرفی فرصت های جدید برای تجارت این اعلامیه انتظارات سرمایه گذاران را در مورد نقش بالقوه Dogecoin در این سیستم پرداخت برانگیخته است. ایلان ماسک از سال 2019 حامی جدی Dogecoin بوده است و تسلا در حال حاضر پرداخت با این ارز دیجیتال را می پذیرد. گمانه زنی ها حاکی از آن است که Dogecoin می تواند نقش مشابهی در پروژه X Payments داشته باشد، که می تواند منجر به پذیرش و سود قابل توجهی برای میم کوین شود. از منابع معتبری که تأیید می‌کنند که X Payments Dogecoin را به عنوان یک گزینه تسویه حساب می‌پذیرد. ارزهای دیجیتال دیگری مانند XRP و Stellar نیز به عنوان گزینه های پرداخت در ویژگی تجارت الکترونیک X در نظر گرفته می شوند. گنجاندن بالقوه Dogecoin در X Payments می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر پذیرش آن داشته باشد، اما در این مرحله نامشخص باقی می‌ماند.

در حال حاضر، DOGE با قیمت 0.0861 دلار معامله می‌شود که منعکس‌کننده افزایش 7.4 درصدی در هفت و چهاردهم گذشته است. روزها. با این حال، در نمودار ماهانه، Dogecoin 7.5٪ کاهش یافته است و در سال گذشته حداقل رشد را نشان داده است، با افزایش سالانه (YTD) 0.6٪. با وجود این، Dogecoin با ارزش بازار 12.38 میلیارد دلار و حجم معاملات روزانه تقریباً 1.17 میلیارد دلار، دهمین ارز دیجیتال بزرگ است. . سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه دارای خطراتی است و نظرات بیان شده در این مقاله فقط برای اهداف آموزشی است.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما