درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

فروش نهنگ ها، باعث سرکوب قیمت بیت کوین می شود

گزارش شده است که یک نهنگ بیت کوین با فروش 59000 بیت کوین به ارزش بیش از 2.45 میلیارد دلار، فروش وحشتناکی را در بازار کریپتو ایجاد کرده است. نهنگ در ابتدا بیت کوین را در شش ماه آخر سال 2023 به دست آورد و آن را با سود 57.69 درصد یا تقریباً 885 میلیون دلار فروخت. این فروش بخشی از یک سری فعالیت‌های مشابه است که اخیراً در فضای کریپتو مشاهده شده است.

علاوه بر فروش گسترده نهنگ‌های ناشناس، نهنگ‌های دیگر نیز حرکات استراتژیک انجام داده‌اند. یک نهنگ مدت کوتاهی پس از راه اندازی ETF های Spot Bitcoin، 2742 بیت کوین به ارزش 127.7 میلیون دلار فروخت که منجر به سود بیش از 74 میلیون دلار شد. نهنگ ناشناخته دیگری 6621 بیت کوین به ارزش بیش از 276 میلیون دلار را به کوین بیس، یک صرافی رمزنگاری آمریکایی منتقل کرد.

معاملاتی که شامل مقادیر زیادی بیت کوین می شود می تواند فشار فروش قابل توجهی ایجاد کند و بر قیمت ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. بازار کریپتو با کاهش مداوم روبرو بوده است که منجر به نگرانی در میان معامله گران شده است. طبق پلتفرم اطلاعاتی بازار Santiment، تایید ETF های بیت کوین نقطه ای، که انتظار می رفت بازار را تقویت کند، در عوض منجر به رویداد "شایعه را بخر، خبر را بفروش"، طبق پلت فرم اطلاعاتی بازار Santiment.

علی رغم احساسات صعودی پیرامون تایید و راه اندازی Spot ETFs، قیمت بیت کوین با کاهش غیرمنتظره ای روبرو شده است. پس از رسیدن به بالاترین سطح خود در سال 2023 با بیش از 49000 دلار، قیمت بیت کوین اکنون زیر 42000 دلار معامله می شود. در حال حاضر 41,487 دلار است که نشان دهنده کاهش 3.29 درصدی در هفت روز گذشته است.

تأیید ETF های Spot منجر به افزایش قیمت بالاتر از 50,000 دلار نشده است که توسط کارشناسان پیش بینی شده است. Santiment پیشنهاد می‌کند که اگر احساسات نزولی باعث وحشت معامله‌گران شود، که به طور بالقوه منجر به جهش قابل توجهی در بازار می‌شود، ممکن است بازار فروش عمده‌ای را تجربه کند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما