درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

رشد چشمگیر Polygon در سال 2023 باعث افزایش قیمت نشد، چرا؟

بر اساس گزارش شرکت تحلیلی بلاک چین Flipside، Polygon و Ethereum بیشترین هجوم کاربران جدید را در سال 2023 داشتند. Polygon 15.24 میلیون کاربر را جذب کرد، در حالی که Ethereum 15.4 میلیون کاربر را جذب کرد. این کاربران به عنوان افرادی تعریف می شوند که حداقل دو تراکنش در شبکه ها انجام داده اند. با وجود فاصله کمی با تعداد اتریوم، جذب کاربران Polygon همچنان چشمگیر است و از شبکه های دیگر مانند بیت کوین و سولانا پیشی می گیرد. همچنین از دیگر شبکه‌های لایه 2 اتریوم مانند Arbitrum، Optimism و Base بهتر عمل کرد.

در ژانویه 2023، Polygon با 2 میلیون کاربر ماهانه رکوردی را برای کاربران به دست آورد. این مصادف شد با صعود MATIC به بالای 1 دلار برای اولین بار در مدت طولانی. با این حال، MATIC در بیشتر سال قبل از اینکه در پایان دسامبر 2023 به بالاتر از آن سطح برسد، زیر 1 دلار معامله شد.

تحلیل اخیر توسط شرکت اطلاعاتی بلاک چین ChainArgos نشان می‌دهد که تیم Polygon مخفیانه توکن‌های MATIC را فروخته است. که ممکن است به فشار فروش کمک کرده باشد و توانایی MATIC را برای نگه داشتن بالای 1 دلار مختل کند. این تیم متهم شد که تخصیص توکن‌ها را طبق برنامه اعلام شده عمومی اجرا نمی‌کند، و برخی از وجوه تخصیص‌یافته مربوط به توکن‌های فروخته شده است. ظاهراً این فروش های مخفی از طریق کیف پول های مرتبط با صرافی ارز دیجیتال Binance تسهیل شده است. گزارش شده است که تقریباً 767 میلیون توکن MATIC در این تراکنش های مخفی بارگذاری شده است که بر قیمت MATIC تأثیر گذاشته است.

در زمان نگارش این مقاله، MATIC در حدود 0.73 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش در آخرین دوره است. 24 ساعت. توجه به این نکته ضروری است که این مقاله فقط برای اهداف آموزشی است و توصیه سرمایه گذاری را ارائه نمی دهد. به خوانندگان توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما