درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

سولانا در این چرخه صعودی اتریوم را شکست داد

در تحلیل اخیر، اندرو کانگ، یکی از بنیانگذاران و شریک Mechanism Capital، نقاط قوت Solana (SOL) و Ethereum (ETH) را در چرخه صعودی فعلی بازار ارزهای دیجیتال مقایسه کرد. کانگ استدلال می کند که سولانا گزینه معاملاتی مطلوب تری نسبت به اتریوم در بازار فعلی ارائه می دهد. او معتقد است که اشتیاق SOLBTC یا SOLETH تجارت بهتری نسبت به اشتیاق ETHBTC در یک محیط صعودی است.

کانگ سفر اتریوم را تصدیق می‌کند و به عدم اطمینان و عدم آموزش در مورد ETH در سال‌های اولیه آن اشاره می‌کند. او نوسانات و ثبات نهایی اتریوم را به عنوان یک دارایی تجاری می شناسد. با این حال، او پیشنهاد می کند که این ثبات اکنون به یک شمشیر دولبه برای اتریوم تبدیل شده است. او استدلال می‌کند که پیشرفت‌های اتریوم در فناوری، مانند راه‌حل‌های لایه 2 و فناوری ماژولار، پیچیدگی‌هایی را معرفی کرده است که بر عملکرد آن در بازارهای صعودی تأثیر می‌گذارد.

از سوی دیگر، کانگ مزایای سولانا را برجسته می‌کند. او بیان می‌کند که SOL با مشکلات مشابه اتریوم مواجه نیست و به لایه 1 آبی-تراشه تبدیل شده است. او بر جذابیت سولانا برای سرمایه‌گذاران محافظه‌کار که قبلاً روی بیت‌کوین و اتریوم تمرکز داشتند، تأکید می‌کند. کانگ معتقد است که SOL در مرحله گذار برای تبدیل شدن به یک دارایی اصلی یا پایه جدید است و آن را به یک فرصت سرمایه گذاری جذاب تبدیل می کند.

کانگ به یک تغییر عمده در پویایی بازار، به ویژه سقوط نوسانات ETHBTC در سال 2023 اشاره می کند. نشان می دهد که این تغییر مزیت نسبی را به نفع سولانا بازتعریف کرده است. کانگ تجزیه و تحلیل خود را با اطمینان خاطر نشان می دهد که حتی اگر پویایی تغییر کند، SOLBTC همچنان تجارت برتر خواهد بود.

در زمان نگارش این مقاله، SOL تنها 30 درصد کمتر از یک بالاترین رکورد جدید در برابر اتریوم بود. مقاله با نموداری به پایان می رسد که عملکرد SOL/ETH را در یک دوره یک هفته ای نشان می دهد.

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی است و نظرات NewsBTC را نشان نمی دهد. به خوانندگان توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما