درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

این الگوی صعودی یک افزایش قریب الوقوع را نشان می دهد

تحلیلگران بازار یک الگوی سر و شانه معکوس را در نمودار روزانه شمع بیت کوین شناسایی کرده اند که نشان دهنده یک روند صعودی بالقوه برای ارز دیجیتال است. این الگو در تحلیل تکنیکال به‌عنوان یک سیگنال صعودی دیده می‌شود و زمانی رخ می‌دهد که قیمت به بالاتر از سطح مقاومت معروف به «خط گردن» می‌شکند. قیمت بیت کوین در حال حاضر بالاتر از سطح بحرانی 43000 دلار است که نشان‌دهنده شتاب در حال رشد در بین خریداران و یک روند صعودی بالقوه است.

ظهور این الگو قابل توجه است زیرا 22000 گزینه بیت‌کوین در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضای خود هستند، با یک تماس قرار دادن. نسبت 0.66 و ارزش فرضی 960 میلیون دلار. نسبت Put Call کمتر نشان‌دهنده تمایلات صعودی است، که نشان می‌دهد گزینه‌های تماس بیشتری (شرط‌بندی روی افزایش قیمت) در مقایسه با گزینه‌های فروش (شرط‌های روی کاهش قیمت) معامله می‌شوند. بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال، از جمله گزینه‌های اتریوم، نیز با چشم‌انداز صعودی‌تر برای اتریوم در مقایسه با بیت‌کوین، در حال نزدیک شدن به پایان است. ETFs) در حال جذب سرمایه افزایشی به بازار ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، پیش بینی رویداد نصف شدن بیت کوین در آوریل 2024، هیجان را در بازار ایجاد می کند. یک نظرسنجی نشان می‌دهد که در میان سرمایه‌گذاران در مورد نصف شدن آینده، 84 درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باورند که بیت‌کوین در دوره صعودی بعدی از بالاترین قیمت خود یعنی 69000 دلار فراتر خواهد رفت. پیش‌بینی‌ها برای قیمت بیت‌کوین در طول نصف شدن متفاوت است و بیش از نیمی از آنها انتظار دارند که بین 30000 تا 60000 دلار باشد.

لازم به ذکر است که این مقاله فقط برای اهداف آموزشی است و نظرات افراد را ارائه نمی‌کند. NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری. سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده خطراتی را به همراه دارد و به افراد توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما