درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

شراکت هیجان انگیز: Google و MultiversX

MultiversX اعلام کرده است که با Google BigQuery، یک انبار داده ابری، یکپارچه شده است تا داده های بلاک چین را در دسترس تر و روشن تر کند. هدف این همکاری افزایش تجربه کاربر و ارائه ابزارهای جدید برای جامعه توسعه دهندگان است. با BigQuery، بدون نرم افزار تخصصی یا نیاز به همگام سازی دفتر کل، می توان به راحتی به داده های بلاک چین MultiversX دسترسی پیدا کرد. کاربران می‌توانند داده‌های شبکه، از جمله اطلاعات مربوط به تولیدکنندگان بلوک و تعداد تراکنش‌ها را پرس و جو کنند، که انتظار می‌رود باعث ایجاد نوآوری در اکوسیستم MultiversX شود. Lucian Mincu، CIO بنیاد MultiversX، بر اهمیت این توسعه در بهبود dAppها و جذاب‌تر کردن آنها برای توده‌ها تأکید کرد.

همکاری بین MultiversX و Google Cloud فراتر از دسترسی به داده است. این شامل ابتکاراتی مانند برنامه شتاب دهنده استارتاپ، هکاتون ها، ابتکارات توسعه دهندگان و توسعه های تجاری مشترک است. این مشارکت تعهد Google Cloud به حمایت از جامعه بلاک چین را نشان می‌دهد و هدف آن تسریع رشد اکوسیستم MultiversX و فضای گسترده‌تر Web3 است. با پشتیبانی Google، انتظار می‌رود MultiversX رشد سریعی را تجربه کند و فرصت‌های جدیدی را برای کاربران و توسعه‌دهندگان به ارمغان بیاورد.

همزمان با پیشرفت فناوری بلاک چین، مشارکت بین MultiversX و Google BigQuery نقش مهمی در شکل‌دهی آینده دارایی‌های دیجیتال ایفا می‌کند. و Web3. MultiversX و Google با بهبود دسترسی به داده ها و حمایت از جامعه توسعه، استانداردهای جدیدی را برای نوآوری و همکاری در فضای بلاک چین تعیین می کنند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما