درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

یلن در یک درخواست دوستانه کنگره را برای قانون رمزنگاری تحت فشار قرار می دهد.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، از کنگره خواسته است تا قانونی را تصویب کند که شفافیت و مقررات را در بازارهای رمزنگاری فراهم کند. یلن در طی بیانیه اخیر در مقابل مجلس نمایندگان بر خطرات مرتبط با دارایی های دیجیتال تاکید کرد و خواستار اقداماتی برای رفع آسیب پذیری های احتمالی و عدم انطباق با قوانین قابل اجرا شد. او به طور خاص به نگرانی‌های مربوط به اجرای پلت‌فرم‌های دارایی‌های رمزنگاری‌شده، استیبل کوین‌ها و گسترش پلتفرم‌هایی که خارج از مرزهای نظارتی عمل می‌کنند اشاره کرد. یلن بر اهمیت اجرای قوانین و مقررات موجود تاکید کرد و در عین حال از کنگره خواست قوانینی را برای هدف قرار دادن دارایی های رمزنگاری پایدار و غیر اوراق بهادار در بازار نقدی وضع کند.

تیلور بار، رئیس سیاست در اتاق بازرگانی دیجیتال، اشاره کرد. که FIT دو حزبی برای قانون قرن بیست و یکم با فراخوان یلن برای ساختار و مقررات بازار همسو است. نماینده فرنچ هیل، که این قانون را رهبری می کند، پیشرفت های حاصل شده در مجلس نمایندگان را برجسته کرده و بر نیاز به اولین چارچوب نظارتی جامع برای دارایی های دیجیتال و رویکرد محتاطانه به استیبل کوین ها تاکید کرده است. هیل معتقد است که این طرح‌ها شکاف‌های نظارتی قابل توجهی را برطرف می‌کنند و به رشد صنعت کریپتو کمک می‌کنند.

بار همچنین قانون شفافیت برای پرداخت استیبل‌کوین‌ها را که توسط رئیس پاتریک مک‌هنری از کمیته مالی ایالات متحده پیشنهاد شده بود، تحسین کرد. هدف این قانون ایجاد نظارت مستمر و حمایت از مصرف کننده برای استیبل کوین های پرداخت، ایجاد تعادل بین نوآوری و اطمینان نظارتی است. مک‌هنری قبلاً پیشرفت دو حزبی در زمینه قوانین برای رسیدگی به چالش‌های نظارتی ناشی از دارایی‌های دیجیتال را برجسته کرده و خواستار تکمیل این کار شده است، با قانون شفافیت برای پرداخت استیبل‌کوین گامی حیاتی در جهت ایجاد چارچوب فدرال برای استیبل کوین‌ها.





br>همگرایی فراخوان وزیر یلن برای تنظیم مقررات، ابتکارات قانونی نماینده هیل و موضع رئیس مک‌هنری طرفدار رمزنگاری، حرکت رو به رشدی را به سمت ایجاد یک چارچوب نظارتی جامع برای صنعت کریپتو منعکس می‌کند. با این حال، باید دید که چگونه ایده‌ها و پیشنهادات اجرای نظارتی پیشنهادی یلن بین تقویت نوآوری و تضمین رشد فناوری نوپا تعادل ایجاد می‌کند. این صنعت مشتاقانه نتیجه بحث های جاری در مورد قوانین رمزنگاری را پیش بینی می کند و به دنبال یک محیط نظارتی است که شفافیت، حمایت از مصرف کننده را فراهم کند و ایالات متحده را در خط مقدم نوآوری دارایی های دیجیتال قرار دهد.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما