درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

دارندگان کوتاه مدت بیت کوین 647 میلیون دلار سود کردند

داده‌های زنجیره‌ای Glassnode نشان می‌دهد که دارندگان کوتاه‌مدت بیت‌کوین اخیراً از یک فرصت سودآوری قابل توجه استفاده کرده‌اند و در مجموع 647 میلیون دلار سود خالص کسب کرده‌اند. دارندگان کوتاه مدت به کسانی گفته می شود که بیت کوین خود را در 155 روز گذشته به دست آورده اند و در مقایسه با دارندگان بلندمدت که سکه های خود را برای دوره های طولانی تری نگه داشته اند، تمایل بیشتری به فروش در طی افزایش قیمت یا سقوط دارند. br>
از طرف دیگر، دارندگان بلندمدت در تصمیم خود ثابت قدم هستند و کمتر احتمال دارد که بیت کوین خود را حتی در شرایط نوسان بازار بفروشند. معیار سود و زیان خالص تحقق یافته برای ردیابی سود خالص یا زیان محقق شده توسط سرمایه گذاران در سراسر شبکه با تجزیه و تحلیل قیمتی که سکه ها در آن منتقل می شوند، استفاده می شود. این معیار در روزهای اخیر روند مثبت قابل توجهی را برای دارندگان کوتاه مدت بیت کوین نشان داده است که نشان می دهد سود آنها بیشتر از زیان آنها بوده است.

نمودار نشان دهنده روند سود/زیان خالص واقعی بیت کوین در کوتاه مدت است. دارندگان جهش در ارزش های بسیار مثبت را نشان می دهد، که نشان می دهد این سرمایه گذاران توانسته اند از ولگردی و قانونی فروش اخیر سرمایه گذاری کنند. سود خالص 647 میلیون دلاری که در این دوره به دست آمده، قابل توجه است، اگرچه کمتر از سطوح اوج مشاهده شده در دوره صعودی 2021 است. علیرغم افزایش اخیر سود، این اندیکاتور هنوز به سطوحی که در اوج دوره صعودی قبلی مشاهده می شد نرسیده است.

به دنبال افزایش سریع بالای 52000 دلار، قیمت بیت کوین تا حدودی تثبیت شده است و در حال حاضر در حال معامله است. 52500 دلار این دارایی در چند روز گذشته به سمتی حرکت کرده است که نشان دهنده دوره تثبیت پس از افزایش قیمت اخیر است. برای سرمایه گذاران مهم است که تحقیقات خود را انجام دهند و ریسک های مربوط به آن را قبل از تصمیم گیری سرمایه گذاری بر اساس اطلاعات ارائه شده در این مقاله در نظر بگیرند. تجارت و سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه دارای خطرات ذاتی است، و هنگام حرکت در شرایط نوسان بازار، احتیاط توصیه می شود.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما