درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

بیت کوین رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد زیرا ورودی ETF قیمت را به 57000 دلار رساند!

صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت‌کوین اسپات با افزایش 400 میلیون دلاری در یک روز به صندوق‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌شوند. صندوق بیت کوین Fidelity Wise Origin با 243.3 میلیون دلار ورودی پیشتاز است و پس از آن ARK 21Shares Bitcoin ETF و Bitwise Bitcoin ETF قرار دارند. صندوق‌های دیگری مانند فرانکلین بیت‌کوین ETF، VanEck Bitcoin Trust و صندوق بیت‌کوین WisdomTree نیز شاهد جریان‌های جزئی بودند. با این حال، Grayscale Bitcoin Trust همچنان جریان خروجی را در این مدت تجربه می‌کند.

جریان‌های ورودی فزاینده به ETF‌های بیت‌کوین اسپات نشان‌دهنده تقاضای رو به رشد برای این محصولات در بازار، به‌ویژه در میان سرمایه‌گذاران نهادی است. با عملکرد خوب قیمت بیت کوین، انتظار می رود که تقاضا به افزایش خود ادامه دهد. در حالی که حجم ورودی اخیر بیشترین حجم ثبت شده را ندارد، در مقایسه با روزهای گذشته قابل توجه است. بالاترین نرخ ورودی روزانه در روز اول معاملات بود که به 655 میلیون دلار رسید و پس از آن در 13 فوریه به 631 میلیون دلار رسید. پس از رسیدن به بالاترین قیمت 2 ساله جدید 57000 دلار. در 24 ساعت گذشته 8.58 درصد رشد داشته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 55900 دلار معامله می شود. اسکات ماترسون، یکی از نویسندگان رمزارز در NewsBTC، اهمیت انجام تحقیقات کامل را قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری برجسته می کند، زیرا سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده دارای ریسک های ذاتی است. تخصص Matherson در فضای رمزنگاری به او امکان می دهد موضوعات پیچیده را تجزیه و تحلیل کند و آنها را به شیوه ای در دسترس برای خوانندگان ارائه کند.

به طور کلی، هجوم سرمایه به ETF های بیت کوین اسپات نشانگر روشنی از علاقه رو به رشد نهادها است. سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال از آنجایی که قیمت BTC به عملکرد خوب خود ادامه می دهد، انتظار می رود که تقاضا برای این محصولات بیشتر افزایش یابد. در حالی که نوسانات در بازار وجود دارد، برای سرمایه گذاران ضروری است که قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، آگاه بمانند و تحقیقات خود را انجام دهند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما