درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

موفقیت مداوم اتریوم !

اتریوم اخیراً از سطح مقاومت 3000 دلار عبور کرده است و باعث پیش‌بینی تحلیلگران مبنی بر افزایش حتی بالاتر و به طور بالقوه رسیدن به 4000 دلار شده است. Altcoin Sherpa و Bitcoin Ape از جمله کسانی هستند که پیش بینی های صعودی را برای قیمت اتریوم انجام داده اند و به شاخص های فنی مانند میانگین شاخص جهت (ADX) و سطوح مقاومت اخیر شکسته شده اند.

Bitcoin Ape اشاره کرد که اندیکاتور ADX برای اتریوم در حال حاضر بسیار بالا است که نشان دهنده یک روند صعودی قوی برای توکن کریپتو است. علیرغم مواجهه با سطوح مقاومت متعدد در ماه فوریه، اتریوم توانسته است از آنها عبور کند، با پتانسیل رسیدن به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 4891 دلار پس از بازگشت روند صعودی با قدرت کامل. سایر تحلیلگران مانند Standard Chartered Bank و Rager نیز پیش بینی های خوش بینانه ای را برای قیمت اتریوم با اهداف بین 3500 تا 4000 دلار انجام داده اند.

رشد فعلی قیمت اتریوم صرفاً به بیت کوین وابسته نیست. موفقیت، زیرا اکوسیستم اتریوم روایت‌های خاص خود را دارد که ممکن است باعث افزایش موج شود. انتظار می‌رود ارتقای آتی Dencun در 13 مارس پیشرفت‌هایی در مقیاس‌پذیری، امنیت و قابلیت استفاده در شبکه اتریوم به ارمغان آورد و باعث ایجاد هیجان در بین سرمایه‌گذاران شود. علاوه بر این، احتمال تایید ETF نقطه ای اتریوم در ماه مه، با انتظارات افزایش قیمت قابل توجهی که منجر به تصمیم SEC می شود، علاقه بیشتری به اتریوم افزایش داده است.

به طور کلی، حرکت صعودی در اتریوم قیمت توسط اندیکاتورهای فنی، ارتقای شبکه آینده و تاییدیه‌های احتمالی ETF پشتیبانی می‌شود و چشم‌انداز مثبتی را برای دومین ارز دیجیتال بزرگ ایجاد می‌کند. سرمایه‌گذاران به دقت تحولات اکوسیستم اتریوم و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال را زیر نظر دارند تا با ادامه مسیر صعودی اتریوم، بر روی افزایش‌های بالقوه قیمت سرمایه‌گذاری کنند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما