درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

گاوهای اتریوم به دنبال قیمت 4000 دلاری هستند

اتریوم یک روند صعودی قوی را در بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال تجربه کرده است، به طوری که قیمت اتریوم در زمان نگارش این مقاله حدود 3743 دلار بود. جامعه مشتاقانه منتظر شکستن آستانه قیمت 3500 دلار است که می تواند نقطه عطفی در سفر اتریوم به سمت سطح قیمت 4000 دلار باشد. قیمت فعلی بالاتر از میانگین‌های متحرک کلیدی، مانند میانگین متحرک 50 روزه در 2700 دلار و میانگین متحرک 100 روزه در 2400 دلار افزایش یافته است که نشان‌دهنده روند صعودی قوی است.

در 28 فوریه، اتریوم در کنار بیت‌کوین افزایش یافت. ، به بالاترین حد خود یعنی 3500 دلار نزدیک می شود. با این حال، یک شاخص فنی، معیار نرخ سرمایه گذاری CryptoQuant، افزایش قابل توجهی را برای اتریوم نشان داد که به 0.07٪ رسید، بالاترین سطح از آوریل 2021. چنین جهش هایی در نرخ های تامین مالی از لحاظ تاریخی قبل از اصلاح قیمت ها بوده است و نگرانی ها را در مورد پایداری حرکت فعلی افزایش داده است. و احتمال توقف بازار.

نرخ های بالای سرمایه گذاری CryptoQuant نه تنها حاکی از توقف احتمالی در رالی است، بلکه نشان دهنده احساسات صعودی بیش از حد و بازارهای بیش از حد گرم است که ناشی از موقعیت های خرید اهرمی است. این سناریو پیچیده است زیرا می‌تواند منجر به زیان قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران صعودی و فشارهای طولانی بالقوه شود، جایی که فروش کوتاه‌مدت باعث انحلال موقعیت‌های بلند مدت می‌شود و باعث کاهش بیشتر قیمت و فروش وحشت‌زده می‌شود.

در توسعه دیگری، اتریوم کیف پولی که نزدیک به 9 سال غیرفعال بود، حاوی 72 ETH به ارزش 243771 دلار دوباره باز شد. این رویداد، همراه با بیدار شدن دیگر نهنگ‌های خفته اتریوم که مقادیر قابل‌توجهی از اتریوم پیش‌فرض را در خود دارند، گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است. این ظهور نهنگ های قدیمی اتریوم عنصری از رمز و راز و فتنه را به بازار اضافه می کند و سؤالاتی را در مورد اهداف و تأثیر بالقوه آنها بر قیمت ها ایجاد می کند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما