درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

مدیر عامل بیت وایز نسبت به رسیدن بیت کوین به 250000 دلار خوش بین است.

هانتر هورسلی، مدیرعامل Bitwise، پیش‌بینی جسورانه‌ای کرده است که بیت‌کوین به 250 هزار دلار خواهد رسید و از قیمت فعلی 62 هزار دلاری خود فراتر خواهد رفت. او معتقد است که بیت کوین پتانسیل رقابت با طلا را در آینده دارد و می تواند سریعتر از حد انتظار وارد بازار کل آدرس پذیر طلا شود. داده های اخیر نشان می دهد که ETF های بیت کوین نقطه ای بر ETF های طلا در بازار تسلط داشته اند، با جریان های قابل توجهی به ETF های بیت کوین و خروج از ETF های طلا.

هورسلی ETF های بیت کوین نقطه ای را نقطه عطف مهمی برای بیت کوین می داند که دسترسی هر دو نهاد را افزایش می دهد. و سرمایه گذاران خرد و پیشبرد ارزش بازار به جلو. در حالی که او جدول زمانی مشخصی برای پیش‌بینی 250 هزار دلاری بیت‌کوین خود ارائه نکرده است، او چشم‌انداز بلندمدت صعودی را برای این ارز دیجیتال حفظ می‌کند. هورسلی بر اهمیت سرمایه گذاری در بیت کوین تاکید می کند و بیان می کند که انتظار می تواند پرهزینه باشد و فرصت های خرید بیت کوین را نباید از دست داد.

بیت کوین در حال حاضر با قیمتی در حدود 62000 دلار معامله می شود و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت حرکت صعودی خود را نشان نمی دهد. هورسلی معتقد است که قیمت بیت کوین به جای کاهش سرعت، احتمالاً شتاب می گیرد، زیرا این ارز دیجیتال اخیراً از 60000 دلار فراتر رفته و به بالاترین حد خود یعنی 68789 دلار نزدیک شده است. افزایش سریع قیمت بیت کوین به موفقیت ETF های بیت کوین نقطه ای نسبت داده می شود که پتانسیل جذب سرمایه گذاری قابل توجه از بازارهای سرمایه ایالات متحده را دارند.

به طور کلی، چشم انداز خوش بینانه هورسلی در مورد بیت کوین پتانسیل قیمت آتی مبتنی بر پذیرش فزاینده ارز دیجیتال و موفقیت ETF های بیت کوین نقطه ای در بازار است. او معتقد است که بیت کوین پتانسیل رسیدن به 250000 دلار و رقابت با دارایی های سنتی مانند طلا را دارد. همانطور که بیت کوین به حرکت صعودی قوی و جذب سرمایه گذاری قابل توجه ادامه می دهد، هورسلی به چشم انداز رشد بلندمدت این ارز دیجیتال اطمینان دارد.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما