درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

پیش بینی هیجان انگیز: بیت کوین بالاتر می رود!

بیت کوین در ماه فوریه ماه بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و بیش از 18000 دلار ارزش داشت. این روند مثبت در ماه مارس ادامه یافت و قیمت بیت کوین برای اولین بار از سال 2021 از 65000 دلار گذشت. تحلیلگران به عملکرد آینده بیت کوین خوش بین هستند و انتظار می رود قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش باشد.

سرپرست مارکوس تیلن، پژوهشی در Matrixport، پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین در مسیر رسیدن به بالاترین سطح تاریخ است. علیرغم کاهش سرعت ETF های بیت کوین اسپات در پایان فوریه، تمایل کلی صعودی نسبت به بیت کوین همچنان قوی است. خرید نهادی بیت کوین به ایالات متحده محدود نمی شود و حجم آن در کشورهایی مانند کره افزایش یافته است. علاوه بر بیت کوین، علاقه به آلت کوین ها و میم کوین ها نیز افزایش یافته است.

راه اندازی بالقوه یک ETF بیت کوین نقطه ای در هنگ کنگ و تصمیم بلک راک برای راه اندازی ETF بیت کوین در برزیل نشان دهنده تقاضای رو به رشد است. برای بیت کوین تیلن معتقد است که اگر جریان خروجی Grayscale به کاهش ادامه دهد، قیمت بیت کوین می تواند سود بیشتری را تجربه کند. او همچنین تاکید می‌کند که بیت‌کوین اکنون در مقایسه با طلا، ماکرو بهتری ارائه می‌دهد و آن را به یک گزینه سرمایه‌گذاری جذاب تبدیل می‌کند.

یکی از عواملی که در افزایش قیمت بیت‌کوین مؤثر است، کاهش قابل‌توجه در مقدار بیش از حد است. شمارنده (OTC) BTC موجود برای موسسات بزرگ. فروشندگان فرابورس از کاهش 80 درصدی موجودی بیت کوین خود در سال گذشته خبر داده اند. موجودی در صرافی هایی مانند Binance و Coinbase نیز کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش BTC موجود برای تجارت است.

به گفته Thielen، سرمایه گذاران در حال حاضر به قیمت حساس نیستند و این باعث می شود که بیت کوین به بالاترین حد خود برسد. . اگر این نقطه عطف محقق شود، قیمت بیت کوین به طور بالقوه می تواند در آینده نزدیک به 70000 دلار برسد. به طور کلی، بنیادهای قوی و علاقه سازمانی فزاینده به بیت کوین، چشم انداز مثبتی را برای عملکرد قیمت ارز دیجیتال نشان می دهد.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما