درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

ارتقای اتریوم افزایش قیمت بالقوه را به همراه دارد

به‌روزرسانی آتی Dencun برای اکوسیستم اتریوم کاهش هزینه‌ها و تغییرات قابل‌توجهی را در شبکه‌های لایه 2 به همراه خواهد داشت. این به‌روزرسانی که برای 13 مارس برنامه‌ریزی شده است، سیستم ذخیره‌سازی داده جدیدی به نام blobs را معرفی می‌کند که هدف آن کاهش ازدحام در شبکه اتریوم و فعال کردن ویژگی‌های جدید در مناطق مختلف است. هدف Dencun کاهش هزینه شبکه های لایه 2 مانند Arbitrum، Polygon و Coinbase است که تراکنش ها را به میزان قابل توجهی ارزان تر می کند.

با معرفی blobs، شبکه های لایه 2 داده های خود را برای مدت کوتاه تری ذخیره می کنند. ، منجر به کاهش هزینه ها و کاهش ازدحام در شبکه اتریوم می شود. این تغییر ممکن است ذخیره یک رکورد کامل تراکنش را برای همیشه قربانی کند، اما فضا را برای تراکنش های دیگر آزاد می کند. این ارتقا همچنین راه را برای استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ها باز می‌کند، مانند شخصیت‌های غیربازیکن مبتنی بر هوش مصنوعی در بازی‌ها و استراتژی‌های معاملاتی پیچیده در امور مالی غیرمتمرکز.

انتظار می‌رود ارتقای Dencun هزینه‌های عملیاتی Layer را کاهش دهد. 2 زنجیره به طور قابل توجهی، به تیم های کوچک اجازه می دهد تا پروژه ها را بدون نیاز به پشتوانه سرمایه خطرپذیر قابل توجه راه اندازی و نگهداری کنند. در حالی که استفاده از حباب ها و مزیت های هزینه ممکن است مزایای فوری داشته باشد، مهم است که در نظر داشته باشیم که هزینه حباب ها می تواند در طول زمان با افزایش تقاضا افزایش یابد. علیرغم اصلاح اخیر در قیمت ETH، ارتقای Dencun می‌تواند با کاهش هزینه‌ها برای شبکه‌های لایه 2 و بهبود مقیاس‌پذیری تأثیر مثبتی داشته باشد.

هدف این ارتقا، جذاب‌تر کردن اتریوم برای برنامه‌های غیرمتمرکز و سایر موارد استفاده از طریق کاهش است. کارمزد تراکنش و بهبود تجربه کاربر. این می تواند کاربران و توسعه دهندگان بیشتری را به اکوسیستم جذب کند و به طور بالقوه تقاضا برای توکن های ETH را افزایش دهد. با این حال، قیمت فعلی ETH از بالاترین سطح دو ساله خود فاصله چندانی ندارد و یک الگوی دوگانه بالا در نمودار روزانه شکل می گیرد که ممکن است مانعی کوتاه مدت برای حرکت قیمت باشد. واکنش بازار و توانایی اتریوم برای پیشی گرفتن از سطوح مقاومت همچنان قابل مشاهده است.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما