درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

اتریوم با موانعی مواجه است و احتمال نزولی در پیش است.

قیمت اتریوم با خطر حرکت نزولی احتمالی به سمت سطح حمایت 3850 دلار برای حفظ موقعیت خود در بالای منطقه 4000 دلار تلاش می کند. با وجود معامله به بالاترین قیمت چند ماهه جدید بالای 4080 دلار، اتریوم از آن زمان کاهش یافته است و در حال حاضر زیر 4000 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. یک خط روند صعودی با پشتیبانی 3965 دلار در نمودار ساعتی ETH/USD شکل می‌گیرد که نشان‌دهنده منطقه بالقوه پشتیبانی از ارز دیجیتال است.

اگر اتریوم بتواند بالاتر از سطح 3950 دلار باقی بماند، می‌تواند تلاش دیگری را انجام دهد. افزایش، با مقاومت فوری نزدیک به سطح 4025 دلار و سطوح مقاومت اصلی در 4050 دلار و 4085 دلار. شکست موفقیت آمیز بالای این سطوح مقاومت می تواند راه را برای صعود به سمت 4150 دلار، 4250 دلار و حتی 4320 دلار هموار کند. با این حال، شکست در پاکسازی مقاومت 4025 دلاری می‌تواند منجر به اصلاح نزولی شود، با پشتیبانی اولیه در 3950 دلار و سطوح پشتیبانی اصلی در 3880 دلار و 3830 دلار.

شاخص‌های فنی مانند MACD و RSI نشان می‌دهند که اتریوم ممکن است در حال از دست دادن حرکت باشد. در منطقه صعودی، با سقوط RSI به زیر سطح 50. به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند، زیرا سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزپایه دارای ریسک‌های ذاتی است. مهم است که از اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت‌هایی مانند NewsBTC با مسئولیت شخصی خود استفاده کنید و هنگام معامله در بازارهای پرنوسان مانند ارزهای دیجیتال احتیاط کنید.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما