درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

فرصت هیجان انگیز برای گاوها در بازار BNB!

قیمت BNB روند صعودی را تجربه می کند و از سطح مقاومت 550 دلار فراتر رفته و پتانسیل افزایش بیشتر بالای 650 دلار را نشان می دهد. قیمت بیش از 15 درصد افزایش یافته و از منطقه مقاومت 600 دلاری عبور کرده و در حال حاضر بالای 580 دلار و میانگین متحرک 100 ساده در نمودار 4 ساعته معامله می شود. یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت 598 دلار تشکیل شده است که نشان دهنده چشم انداز مثبت برای جفت BNB/USD است.

در پیش بینی اخیر قیمت BNB، بحث شده است که قیمت می تواند به بالاتر از مقاومت 500 دلار ادامه دهد. منطقه، و در واقع، با عبور از موانع متعدد نزدیک به سطح 550 دلار، از انتظارات فراتر رفته است. BNB با حرکت قابل توجهی بالاتر از مقاومت 580 دلار و معامله بالای 600 دلار، عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین و اتریوم دارد. با بالاترین سطح نزدیک به 633 دلار، قیمت در حال تثبیت سودها و معامله در بالای سطح 23.6% فیب اصلاحی است که پتانسیل بیشتری برای حرکت صعودی نشان می دهد.

اگر قیمت بتواند سطح مقاومت 635 دلاری را پاک کند، می تواند راه را هموار کند. برای آزمایش 650 دلار و احتمالاً حتی 700 دلار. با این حال، اگر یک اصلاح نزولی اتفاق بیفتد، حمایت اولیه نزدیک به 600 دلار و خط روند انتظار می رود، با سطوح حمایت اصلی در 570 و 500 دلار. شکستن زیر 500 دلار می تواند منجر به کاهش بیشتر به سمت 450 دلار و احتمالاً 420 دلار شود. شاخص‌های فنی مانند MACD و RSI حرکت صعودی را برای BNB/USD نشان می‌دهند.

در نتیجه، قیمت BNB در یک مسیر مثبت قرار دارد، با پتانسیل افزایش بیشتر به سمت سطوح مقاومت کلیدی. با این حال، سرمایه گذاران باید به خطرات منفی احتمالی توجه داشته باشند و قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند. Aayush Jindal، یک استراتژیست ارشد بازار فارکس، ارزهای دیجیتال و بازار مالی، تجزیه و تحلیل دقیقی از روندهای بازار و شاخص های فنی ارائه می دهد تا سرمایه گذاران را در مسیریابی در بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال راهنمایی کند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما