درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

فصل هیجان انگیز آلتکوین در پیش است ؟

بازار آلت کوین پس از یک دوره شش هفته ای در حال خنک شدن است و باعث نگرانی سرمایه گذاران شده است. با این حال، یک تحلیلگر کریپتو به معامله‌گران اطمینان می‌دهد که این افت بخشی عادی از یک بازار صعودی است و می‌تواند فرصت‌هایی را برای کسانی که فهیم هستند ایجاد کند. آلت‌کوین‌ها از بیت‌کوین پیروی کرده‌اند و اتریوم، XRP، کاردانو و سولانا پس از افت بیت‌کوین از 73800 دلار در 13 مارس اندکی عقب‌نشینی کردند.

علی‌رغم رکود اخیر، تحلیلگر همچنان صعودی است. در مورد آلت‌کوین‌ها، با اشاره به اینکه کاهش کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال و ترس از آن می‌تواند فرصت‌های خرید را ایجاد کند. اتریوم، سولانا و کاردانو به عنوان سکه هایی برجسته می شوند که به طور بالقوه می توانند سود بیشتری در آینده داشته باشند. اصول اولیه اتریوم، سولانا و BNB با پیشرفت هایی مانند ارتقای Dencun در اتریوم و ارتقاء Firedancer در Solana که به احساسات مثبت کمک می کند، محکم در نظر گرفته می شوند.

ارتقای Dencun در اتریوم پتانسیل افزایش گسترده تر را دارد. اکوسیستم لایه 2، با پلتفرم هایی مانند Base و Optimism که مزایایی را از نظر کارمزد تراکنش های کمتر و افزایش فعالیت های زنجیره ای مشاهده می کنند. سولانا از سپتامبر 2023 روند صعودی شدیدی داشته و از بیت کوین و سایر آلت کوین ها بهتر عمل کرده است. انتظار می‌رود ارتقای Firedancer آتی در Solana، زیرساخت‌های آن را بیشتر تقویت کند و قابلیت اطمینان آن را افزایش دهد.

تحولات مقرراتی در ایالات متحده نیز برای آلت‌کوین‌ها، به‌ویژه BNB، ارز اصلی اکوسیستم زنجیره BNB، مثبت تلقی می‌شود. علیرغم کاهش قیمت اخیر، احساسات در بازار کریپتو همچنان صعودی است، به طوری که شاخص ترس و طمع رمزنگاری قلمرو "طمع افراطی" را نشان می دهد. به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود قبل از تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند، زیرا سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال خطراتی را به همراه دارد.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما