درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

بیت کوین با یک مانع کوچک برای رسیدن به بالاترین سطح جدید روبرو است

بیت کوین در حال حاضر با وجود بهبود اخیر از 60000 دلار به 68000 دلار در حال تلاش برای رسیدن به بالاترین حد خود است. بازار اعتماد دوباره ای را نشان داده است، اما چالش ها برای ارز دیجیتال باقی مانده است. جریان خروجی از ETF های Spot Bitcoin به ویژه از صندوق Grayscale به دلیل کارمزدهای بالا در حال افزایش بوده است. این روند بر جریان‌های خالص ETF غالب بوده و مقادیر قابل‌توجهی از صندوق‌ها در چند روز گذشته خارج شده است.

این اولین بار از ژانویه است که ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای سه روز متوالی خروجی داشته‌اند، برخلاف گذشته. رکورد بالای ورودی هفته فشار فروش روی بیت کوین یادآور ژانویه است، زمانی که قیمت بیت کوین به 38000 دلار کاهش یافت، پس از اینکه SEC ETF های Spot Bitcoin را برای معامله تایید کرد. کاهش فعلی قیمت به خروجی‌های خروجی ناشی از Grayscale نسبت داده می‌شود. تا زمانی که این جریان‌های خروجی کاهش پیدا کند، بیت کوین می‌تواند به کاهش خود ادامه دهد.

با این حال، چرخش در جریان خروجی می‌تواند حرکت صعودی قابل توجهی را برای بیت‌کوین فراهم کند. افزایشی مشابه آنچه در ژانویه پس از پایان خروجی ها مشاهده شد، می تواند قیمت را از 75000 دلار عبور دهد و رکورد جدیدی را برای این ارز دیجیتال ایجاد کند. در حال حاضر، بیت کوین با 5.51 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با 67320 دلار معامله می شود. به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند، زیرا سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری شده خطراتی را به همراه دارد.

در نتیجه، بیت‌کوین برای بازیابی بالاترین رکورد خود با چالش‌هایی مواجه است، زیرا خروجی‌ها از ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای تأثیرگذار است. بازار. فشار فروش بیت کوین مشابه آنچه در ژانویه مشاهده شد، منجر به کاهش قیمت شد. با این حال، یک چرخش بالقوه در جریان خروجی می‌تواند شتاب مورد نیاز برای رسیدن به اوج‌های جدید را برای بیت‌کوین فراهم کند. سرمایه گذاران باید احتیاط کنند و قبل از هر تصمیم سرمایه گذاری در بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال، تحقیقات کاملی انجام دهند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما