درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

افزایش فعالیت روزانه اتریوم علی رغم کاهش قیمت.

شبکه اتریوم از نظر تعداد کاربران فعال روزانه و حجم تراکنش رشد قابل توجهی داشته است، اما قیمت اتریوم در چند روز گذشته با کاهش بیش از 10 درصدی در هفته گذشته دستخوش اصلاحاتی شده است. این کاهش در مقایسه با بیت کوین و S&P 500 بارزتر بوده است. با وجود این، تعداد آدرس‌های فعال روزانه اتریوم در ماه گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

افزایش فعالیت شبکه معمولاً مثبت تلقی می‌شود. نشانگر قیمت ارزهای دیجیتال است، زیرا نشان دهنده افزایش تقاضا است. تعداد آدرس‌های فعال روزانه اتریوم از 3 ژانویه تا کنون بیش از 46 درصد افزایش یافته است که همزمان با افزایش قیمت از 2909 دلار به بیش از 4000 دلار در ماه مارس است. با این حال، قیمت اتریوم از زمان رسیدن به این بالاتر در حال کاهش بوده است، در حال حاضر 17 درصد در 10 روز گذشته کاهش یافته است.

با وجود کاهش قیمت، شبکه اتریوم همچنان شاهد افزایش فعالیت بوده است. از نظر داده های زنجیره ای، تعداد آدرس های فعال روزانه به بالاترین حد خود از اکتبر 2023 رسیده است. میانگین روزانه حجم ETH نیز به طور پیوسته در حال رشد بوده و در این هفته به بالاترین سطح خود از ماه می 2022 رسیده است. اتریوم در حال حاضر با قیمت 3420 دلار معامله می شود.

احساسات بازار و حدس و گمان نقش مهمی در تعیین قیمت ارزهای دیجیتال در کوتاه مدت دارند، در حالی که پذیرش رو به رشد و فعالیت شبکه، شاخص های مثبتی برای رشد بلندمدت قیمت هستند. با این حال، اتریوم از ناحیه‌های مختلف، از جمله گزارش‌های SEC که به دنبال طبقه‌بندی ETH به عنوان یک امنیت است، با فشار مواجه است. عدم حفظ بالای سطح حمایت 3280 دلاری می‌تواند منجر به حرکت نزولی بیشتر برای قیمت اتریوم شود.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما