درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

نهنگ های بیت کوین در سفری سودآور اوج می گیرند

رسیدن بیت کوین به 100000 دلار همچنان یک هدف بسیار عملی باقی می ماند، به خصوص با توجه به این واقعیت که قیمت این ارز دیجیتال قبل از نصف شدن به بالاترین رکورد تاریخی خود بالای 73000 دلار رسید. در آماده سازی برای حرکت انفجاری مورد انتظار پس از نصف شدن، نهنگ های بزرگ بیت کوین از افت قیمت برای خرید سکه های بیشتر با قیمت ارزان استفاده می کنند. این نهنگ ها که حداقل 1000 بیت کوین دارند، طی سه ماه گذشته مقدار قابل توجهی سکه خریده اند.

تعداد کیف پول هایی که حداقل 1000 بیت کوین را در خود جای داده اند، از ژانویه به طور پیوسته در حال افزایش بوده است که توسط سرمایه گذاران نهادی هدایت می شود. قرار دادن میلیاردها دلار در ETF های بیت کوین نقطه ای. با این شرط که صادرکنندگان باید بیت کوینی را که به مشتریان می فروشند نگه دارند، موسسات بخش خوبی از عرضه را خریداری کرده اند. تعداد آدرس هایی که حداقل 1000 بیت کوین دارند در سه ماه گذشته 8 درصد افزایش یافته است و تا مارس به 1617 رسیده است.

ورود به ETF های بیت کوین نقطه ای با افزایش 2600 درصدی در جریان ورودی افزایش چشمگیری داشته است. در روز سه شنبه این تغییر جهت، علاقه مجددی را برای سرمایه گذاران به ارمغان آورده است که تنها در آن روز، مجموعاً 418 میلیون دلار ورودی داشته است. قیمت بیت کوین نیز از پایین ترین سطح 60,000 دلاری هفته گذشته خود بهبود یافته است و با 10 درصد افزایش در هفته گذشته به بالای 70,000 دلار بازگشته است.

از لحاظ تاریخی، بازگشت جریان های بالای ورودی به ETF های نقطه ای برای کشور صعودی بوده است. قیمت بیت کوین اگر جریان ورودی در طول هفته ادامه یابد، قیمت به طور بالقوه می تواند قبل از نصف شدن به بالاترین حد خود برسد. حرکت نهنگ ها برای به دست آوردن بیت کوین بیشتر و افزایش علاقه سازمانی نشان دهنده چشم انداز مثبتی برای قیمت ارز دیجیتال در آینده نزدیک است.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما