درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

گزارش هیجان انگیز: کریپتو به خوبی پیشرفت می کند!

بازار ارزهای دیجیتال اخیراً به دنبال طولانی شدن بازار نزولی و زمستان کریپتو ناشی از فروپاشی صرافی‌ها و شرکت‌ها، افزایش یافته است. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اصلی افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده اند، به طوری که سرمایه گذاران نهادی از طریق ETF بیت کوین مجددا علاقه نشان می دهند. Grayscale، مدیر دارایی و صادرکننده بیت‌کوین ETF، معتقد است که بازار در مراحل میانی روند صعودی کریپتو است، همانطور که در گزارش جامع آنها نشان داده شده است.

گزارش Grayscale سیگنال‌های کلیدی را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد بازار در یک دوره است. روند صعودی، مانند عبور بیت کوین از بالاترین رکورد خود، رسیدن کل ارزش بازار کریپتو به سطوح قبلی، و علاقه مالی سنتی به میم کوین ها. این گزارش بر دو محرک قیمت برای پایداری رالی تاکید می‌کند: جریان‌های نقدی بیت‌کوین ETF و عوامل بنیادی قوی روی زنجیره. نزدیک به 12 میلیارد دلار طی سه ماه به ETF های بیت کوین سرازیر شده است که نشان دهنده تقاضای قابل توجه خرده فروشی است، در حالی که معیارهای روی زنجیره مانند جریان های استیبل کوین و DeFi TVL نیز مثبت هستند.

عرضه استیبل کوین در صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز افزایش یافته است، که نشان می دهد. افزایش نقدینگی برای معاملات دوبرابر شدن ارزش کل قفل شده در DeFi از سال 2023 نشان دهنده رشد تعامل و نقدینگی کاربر در اکوسیستم است. خروجی بیت کوین از صرافی ها به پایین ترین حد خود در پنج سال اخیر رسیده است که نشان دهنده افزایش اعتماد سرمایه گذاران به ارزش بیت کوین است. Grayscale این عوامل را به‌عنوان کاتالیزورهایی برای بازار در اواسط فاز صعودی می‌بیند.

معیارهای کلیدی مانند نسبت NUPL، MVRV Z-Score، و CBBI از تجزیه و تحلیل Grayscale پشتیبانی می‌کنند که نشان‌دهنده فضای رشد است. در چرخه فعلی علاقه خرده‌فروشی به‌طور کامل این چرخه را برنگردانده است، همانطور که نرخ اشتراک پایین‌تر برای کانال‌های یوتیوب ارزهای دیجیتال و کاهش علاقه Google Trends به «کریپتو» نشان داده شده است. Grayscale بر اساس سیگنال‌های امیدوارکننده‌ای که در گزارش آن‌ها بیان شده است، محتاطانه نسبت به آینده این چرخه صعودی خوش‌بین است.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما