درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

بیت کوین به تنش های ایران و اسرائیل به آرامی پاسخ می دهد.

بیت کوین پس از گزارش هایی مبنی بر حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل که منجر به فروش در بازار ارزهای دیجیتال شد، کاهش قابل توجهی در قیمت داشت. این حادثه اولین حمله مستقیم ایران به اسرائیل را رقم زد و نگرانی‌ها را در مورد یک جنگ تمام عیار احتمالی بین دو کشور افزایش داد. قیمت بیت کوین در واکنش به تشدید تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه 8.07 درصد کاهش یافت و دومین روز متوالی از دست دادن قابل توجه ارز دیجیتال را رقم زد.

علیرغم کاهش اخیر قیمت، بیت کوین در بازار ضعیف عمل کرده است. هفته های گذشته، با کاهش 12.51 درصدی در ماه گذشته. این کریپتوکارنسی برای حفظ شتاب صعودی خود که در اوایل سال مشاهده شده بود، تلاش کرده است، زمانی که به قیمت بالاتری جدید رسید. با این حال، با رویداد آینده هاوینگ، سرمایه گذاران نسبت به افزایش احتمالی قیمت بر اساس داده های تاریخی خوشبین هستند. در حال حاضر بیت کوین با قیمت 63943 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 3.61 درصدی نسبت به رکود قبلی است.

علاوه بر بیت کوین، آلت کوین ها نیز به دلیل تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کردند. اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، 10.89 درصد از دست داد، در حالی که توکن های دیگری مانند Solana، XRP و Avalanche نیز افت قیمت را ثبت کردند. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال 7.78 درصد کاهش یافت و به حدود 2.2 تریلیون دلار رسید. علیرغم سقوط بازار، به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند، زیرا ریسک‌های ذاتی در معاملات ارزهای دیجیتال وجود دارد.

به طور کلی، بازار ارزهای دیجیتال به اخبار تشدید درگیری در میانه واکنش نشان داد. شرق، منجر به فروش بیت کوین و آلت کوین ها می شود. بازار در هفته های اخیر تحت فشار بوده است و بیت کوین در تلاش برای حفظ شتاب صعودی خود است. با این حال، سرمایه گذاران نسبت به افزایش احتمالی قیمت در ماه های آینده، به ویژه با رویداد آینده هالوینگ، امیدوار هستند. برای سرمایه گذاران ضروری است که قبل از هر گونه تصمیم سرمایه گذاری در بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال، احتیاط کرده و تحقیقات کاملی انجام دهند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما