درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

صبورانه مراقب چراغ سبز باشید !

سقوط فلش اخیر در بازار کریپتو باعث شد که قیمت بیت کوین از 70,000 دلار به زیر 67,000 دلار کاهش یابد و نگرانی ها در مورد تداوم حرکت صعودی چرخه صعودی کریپتو افزایش یابد. علیرغم تلاش برای بازگشت به بالاترین سطح تاریخ اخیر خود یعنی 73737 دلار، پلتفرم تحلیلی زنجیره ای Santiment یک معیار کلیدی را شناسایی کرده است که ممکن است نشان دهنده از سرگیری روند صعودی باشد.

Santiment معیار سنی متوسط دلار سرمایه گذاری را به عنوان برجسته کرد. یک شاخص برای تماشای حرکت بیت کوین به طرفین. این معیار میانگین سن سرمایه گذاری در بیت کوین را که در یک کیف پول قرار گرفته است، ردیابی می کند. یک شاخص رو به افزایش نشان دهنده سرمایه گذاری های راکد است، در حالی که یک شاخص کاهشی نشان دهنده بازگشت سرمایه گذاری ها به گردش است که نشان دهنده افزایش فعالیت شبکه است.

از لحاظ تاریخی، بیت کوین یک خط سنی متوسط دلار سرمایه گذاری در چرخه های صعودی قبلی را به نمایش گذاشته است، و این امر بوده است. این مورد در روند صعودی فعلی که در اواخر اکتبر 2023 آغاز شد. با این حال، Santiment خاطرنشان کرد که خط سنی متوسط دلار سرمایه‌گذاری بیت‌کوین در هفته‌های اخیر به سمتی حرکت کرده است، علی‌رغم رویداد نصف شدن آینده که در آن پاداش استخراج‌کنندگان به نصف کاهش می‌یابد.

به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود معیار سنی متوسط دلار سرمایه‌گذاری بیت‌کوین را زیر نظر داشته باشند، زیرا از سرگیری خط نزولی می‌تواند نشان‌دهنده ادامه روند صعودی باشد. بر اساس آخرین داده ها، بیت کوین در حدود 66548 دلار با کاهش 6 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته معامله می شود که بر نوسانات در بازار کریپتو تاکید دارد. برای سرمایه گذاران مهم است که تحقیقات خود را انجام دهند و قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، ریسک ها را در نظر بگیرند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما