درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

نهنگ‌های بیت‌کوین می‌خرند، نشانه‌ای از افزایش بالقوه!

بازار بیت کوین شاهد افزایش قابل توجهی در فعالیت خرید از سوی بزرگترین سرمایه گذاران معروف به «دارندگان بزرگ» یا «نهنگ های بزرگ» بوده است. بازار. اخیراً داده‌های IntoTheBlock نشان داده است که این دارندگان بزرگ بیت کوین انباشته می‌کنند، با یک جهش مثبت قابل توجه در جریان خالص که نشان می‌دهد آنها 19760 بیت کوین به ارزش بیش از 1.27 میلیارد دلار خریداری کرده‌اند.

از لحاظ تاریخی، انباشت این دارندگان بزرگ باعث شده است. اغلب قبل از افزایش قیمت بیت کوین، نشان می دهد که فعالیت خرید اخیر آنها می تواند برای ارزش دارایی در آینده نزدیک صعودی باشد. در حالی که مقیاس جدیدترین افزایش قابل توجه است، اما به اندازه برخی از خریدهای بزرگ که قبلا دیده شده بود برجسته نیست. با این وجود، نمی توان تأثیر این نهنگ های بزرگ را در بازار دست کم گرفت، زیرا حرکت آنها می تواند عواقبی برای بازار گسترده تر داشته باشد.

قیمت بیت کوین اخیراً در حال معامله است و در حال حاضر در حدود 64500 دلار است که کاهش یافته است. بیش از 5 درصد در هفته گذشته. با وجود این، افزایش فعالیت خرید از سوی دارندگان بزرگ می تواند به طور بالقوه به دارایی کمک کند تا در روزهای آینده شتاب صعودی به دست آورد. توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده خطراتی را به همراه دارد و به افراد توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند. که می تواند نشانه مثبتی برای ارزش دارایی باشد. تأثیر این ابر نهنگ ها در بازار قابل توجه است و انباشت اخیر بیت کوین آنها ممکن است نشان دهنده افزایش بالقوه قیمت در آینده نزدیک باشد. با این حال، برای سرمایه گذاران مهم است که از خطرات موجود در سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال آگاه باشند و بر اساس تحقیقات خود تصمیمات آگاهانه بگیرند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما