درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

ETF های بیت کوین بالاتر از ارزش منصفانه معامله خواهند شد!

رجی براون، رئیس شرکت جهانی تجارت و فروش ETF در GTS، پیش‌بینی کرده است که صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) می‌توانند با حق بیمه قابل توجهی تا 8 درصد بالاتر از ارزش خالص دارایی خود (NAV) معامله کنند. براون معتقد است که اسپردهای این ETFها رقابتی و فشرده خواهد بود و نقدینگی کافی ارائه شده توسط جامعه بازارسازان خواهد بود. با این حال، او نگرانی در مورد حق بیمه NAV را برجسته کرد، زیرا دلالان کارگزار آمریکایی نمی توانند بیت کوین نقد را مستقیماً در شرکت خود معامله کنند. درعوض، آنها باید پوشش‌های پوششی را بر روی قراردادهای آتی معامله کنند، که منجر به افزایش پیچیدگی و حق بیمه‌های بالقوه بالاتر می‌شود.

براون همچنین چالش‌های مربوط به ساخت‌ها و بازخریدهای غیرمجاز را مورد بحث قرار داد، که در جریان مذاکرات با اوراق بهادار و اوراق بهادار محل اختلاف بود. کمیسیون بورس (SEC). با وجود این چالش ها، او همچنان نسبت به اجرای آینده آنها خوش بین است. اریک بالچوناس، کارشناس ETF بلومبرگ، از حق بیمه بالای پیش‌بینی شده ابراز شگفتی کرد و آن را با ETF‌های نقدی کانادا که دارای حق بیمه بسیار کمتری هستند، مقایسه کرد.

SEC در حال نزدیک شدن به یک ضرب‌الاجل حساس برای تصمیم‌گیری در مورد اولین دسته بیت‌کوین نقطه‌ای است. برنامه های ETF مدیران دارایی مانند BlackRock، Fidelity، Ark Invest و Grayscale، در میان دیگران، برنامه های معلق دارند. براون معتقد است که تایید ETF های بیت کوین نقطه ای می تواند توجه سرمایه گذاران قابل توجهی را به خود جلب کند و جریان های عظیم ورودی را در سال اول پیش بینی کند.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 46768 دلار معامله می شد. پیش بینی براون از حق بیمه در ETF های بیت کوین نقطه ای، تأثیر بالقوه قابل توجه این وجوه در بازار را برجسته می کند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این مقاله فقط برای اهداف آموزشی است و نظرات NewsBTC را در مورد تصمیمات سرمایه گذاری نشان نمی دهد.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما