درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

خبر غیرواقعی تصویب ETF بیت کوین، روند قیمت پس از تصویب را آشکار می کند

بازار بیت کوین پس از ادعای نادرست تایید 11 ETF نقطه ای توسط حساب X کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دچار جنون شد. این اطلاعات نادرست باعث شد که قیمت بیت کوین در ابتدا از 46800 دلار به 48000 دلار افزایش یابد، اما در عرض 20 دقیقه به 45000 دلار سقوط کرد. تحلیلگران بازار از K33 Research، QCP Capital و Daan Crypto Trades بینش خود را در مورد چگونگی واکنش بازار به تاییدیه‌های بالقوه ETF بیت کوین ارائه کردند.

تحلیلگر ارشد K33 Research، Vetle Lunde، مشاهده کرد که بازار پاسخ فوری حاکی از تمایل به واکنش «فروش خبر» بود. او خاطرنشان کرد که افزایش قیمت بیت کوین به سرعت با سیل موقعیت های خرید مواجه شد و باعث نوسانات قابل توجه قیمت شد. لونده همچنین حساسیت بازار به اخبار و شایعات نظارتی را برجسته کرد.

QCP Capital ماهیت عجیب این رویداد را منعکس کرد و نشان داد که واکنش اولیه ملایم به "تصویب" نشان می دهد که ممکن است بازار قبلاً قیمت گذاری کرده باشد. در امکان تایید واقعی ETF. آنها هشدار دادند که تایید واقعی ممکن است باعث افزایش مورد انتظار نشود و به پویایی های فعلی بازار، مانند افزایش نوسانات گزینه ها و گسترش معاملات آتی نقطه ای اشاره کردند.

Daan Crypto Trades درباره اخبار تایید نادرست ETF به عنوان یک تورنسل اظهار نظر کرد. تست جهت بازار پس از تایید. این تجزیه و تحلیل الگوی جهش قیمت بیت کوین و پس از اعلام جعلی را نشان داد. Daan Crypto Trades پیشنهاد کرد که این الگو می تواند پس از تایید واقعی ETF، اما با فشار فروش بیشتر تکرار شود. آنها همچنین در مورد پیامدهای نسبت ETH/BTC صحبت کردند، که بلافاصله پس از اعلام جعلی شروع به افزایش کرد.

به طور کلی، تحلیلگران بازار بینش هایی را در مورد واکنش بازار به اخبار تأیید نادرست ETF و پیامدهای بالقوه آن ارائه کردند. برای روندهای آینده بازار حساسیت بازار به اخبار نظارتی و احتمال واکنش «فروش خبر»، همراه با تأثیر بالقوه بر نسبت ETH/BTC برجسته شد.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما