درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

هش ریت استخراج بیت کوین در بحبوحه جنجال ETF به بالاترین حد خود رسیده است

نرخ هش بیت کوین که قدرت محاسباتی شبکه را اندازه گیری می کند، در تاریخ 11 ژانویه به بالاترین حد خود یعنی 630.91 میلیون TH/s یا 630 EH/s رسید. این افزایش نرخ هش اندکی پس از بورس و اوراق بهادار ایالات متحده رخ داد. کمیسیون (SEC) 11 ETF بیت کوین نقطه ای را در کشور تایید کرد. نرخ هش از سال 2021 به طور پیوسته در حال افزایش است و بیت کوین را به امن ترین شبکه ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. در سال 2023، نرخ هش 125 درصد رشد کرد که از 266 EH/s شروع شد و سال را با 598 EH/s به پایان رساند.

تأیید ETF های بیت کوین منجر به افزایش فعالیت در بازار بیت کوین شد و آن را تحت فشار قرار داد. حجم روی زنجیره به بالاترین سطح خود از زمان فروپاشی صرافی کریپتو FTX رسیده است. این افزایش در فعالیت همچنین به افزایش نرخ هش کمک کرد زیرا ماینرها انتظار داشتند پس از راه‌اندازی ETFها، سود و حجم معاملات افزایش یابد. با این حال، با وجود تحولات مثبت، قیمت بیت کوین از روند صعودی منحرف شده است. پس از اینکه در ابتدا به بالاترین حد خود از آوریل 2022 رسید، قیمت از آن زمان به بعد معکوس شد و منجر به «رویداد خبری فروش» شد. >
سودآوری استخراج بیت کوین نیز تحت تاثیر تایید ETF های نقطه ای قرار گرفته است. با وجود رشد ثابت در ماه دسامبر، سودآوری ماینینگ نتوانسته است به تایید ETF واکنش مثبت نشان دهد. کاهش قیمت بیت کوین منجر به کاهش سودآوری ماینینگ شده است و در 13 ژانویه به 0.07958 دلار در هر تراهش در ثانیه در روز رسیده است که نسبت به اول ژانویه 22 درصد کاهش داشته است.

لازم به ذکر است که مقاله فقط برای اهداف آموزشی است و نظرات NewsBTC را نشان نمی دهد. به سرمایه گذاران توصیه می شود تحقیقات خود را انجام دهند و تصمیمات سرمایه گذاری را با مسئولیت خود اتخاذ کنند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما