درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

کاهش قیمت بیت کوین: چرا ؟

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته به زیر 41000 دلار رسیده است اما از آن زمان بهبود یافته است. این کاهش پس از تایید ETF های Spot Bitcoin اتفاق می افتد که انتظار می رفت قیمت بیت کوین را افزایش دهد. تحلیلگران پیشنهاد می کنند که خروج 2.2 میلیارد دلار از GBTC گری اسکیل که به ETF بیت کوین تبدیل شد و انتقال 9000 بیت کوین از کیف پول های گری اسکیل به کوین بیس برای فروش احتمالی، به فشار فروش و کاهش بیت کوین کمک کرده است. قیمت. با این حال، برخی معتقدند که این روند طولانی نخواهد بود زیرا سرمایه گذاران ممکن است نتوانند سهام خود را به دلیل ضربه زیاد مالیاتی تخلیه کنند. از سوی دیگر، جی پی مورگان تخمین می زند که تا 3 میلیارد دلار می تواند از صندوق GBTC خارج شود زیرا سرمایه گذاران به دنبال سود هستند. دو مورد از نه ETF Spot، IBIT و FBTC، در حال حاضر تنها در پنج روز معاملاتی به یک میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت رسیده‌اند. IBIT بلک راک تنها در چهار روز معاملاتی به این نقطه عطف دست یافت که قابل توجه است. تقاضا برای Spot ETFs مشهود است، زیرا این دو ETF بیت کوین رکوردی را به دست آورده اند که قبلاً تنها در اختیار دو ETF دیگر بود.

لازم به ذکر است که این مقاله فقط برای اهداف آموزشی است و نشان دهنده نیست. نظرات NewsBTC در مورد تصمیمات سرمایه گذاری. به خوانندگان توصیه می شود قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند.

ویراستار مدیر NewsBTC، Best Owie، یک حرفه ای بسیار ماهر با بیش از شش سال تجربه در صنعت کریپتو است. Best متعهد به تولید محتوای با کیفیت بالا و مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت است.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما