درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

آدرس‌های نهنگ بیت‌کوین به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته رسیده است که نشان‌دهنده انباشت رو به رشد است.

قیمت بیت کوین در هفته گذشته کاهش جزئی بیش از 3 درصدی را تجربه کرده است که تردیدها را در مورد ادامه روند صعودی افزایش داده است. با این حال، داده های زنجیره ای اخیر نشان می دهد که ارزش بیت کوین ممکن است در هفته های آینده به طور قابل توجهی بهبود یابد. تعداد نهنگ های بیت کوین یا دارندگان بزرگ بیت کوین در چند روز گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به بالاترین سطح خود در بیش از 15 ماه گذشته رسیده است. این افزایش آدرس‌های نهنگ نشان‌دهنده انباشت بالقوه در بین سرمایه‌گذاران و مؤسسات بزرگ است که نشانه‌ای مثبت برای عملکرد قیمت بیت‌کوین است.

گزارش اخیر Santiment این استدلال را تأیید می‌کند و بیان می‌کند که افزایش انباشت نهنگ بیت‌کوین یک مشکل است. عامل کلیدی در راه اندازی روند صعودی دیگر برای ارز دیجیتال و کل بخش. این گزارش همچنین تجمع تتر و استیبل کوین‌های USDC را به عنوان سیگنال‌های مهم برای بازگشت بازار به بالاترین سطح اخیر خود برجسته می‌کند.

تا کنون، قیمت بیت‌کوین به 41593 دلار رسیده است که نشان دهنده افزایش 1.1 درصدی در قیمت است. 24 ساعت گذشته با این حال، این ارز دیجیتال در 14 روز گذشته بیش از 5 درصد کاهش را تجربه کرده است و تمام دستاوردهای خود را از راه اندازی اخیر صندوق های قابل معامله در مبادلات نقدی در ایالات متحده از بین برده است. با وجود این، بیت کوین با ارزش بازار بیش از 814 میلیارد دلار، بزرگترین ارز دیجیتال در بازار باقی مانده است.

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی است و نظرات NewsBTC را نشان نمی دهد. سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده خطراتی را به همراه دارد و به خوانندگان توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما