درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

ETF بیت کوین اسپات Fidelity با یک میلیارد دلار ورودی، رکورد زد

طبق داده‌های BitMEX Research، ETF بیت‌کوین فیدلیتی، FBTC، مجموعا بیش از 1 میلیارد دلار جریان داشته است. این در حالی است که بیت کوین تلاش می کند از افت اخیر با 1.56 درصد افزایش در روز گذشته بهبود یابد. فیدلیتی اکنون دومین مدیر دارایی پس از بلک راک است که به 1 میلیارد دلار ورودی برای ETF بیت کوین خود رسیده است. فیدلیتی و بلک راک با هم بیش از 67 درصد از 3.4 میلیارد دلار ورودی به بازار ETF بیت کوین را تشکیل می دهند.

سایر ETF های بیت کوین با جریان های قابل توجه شامل Bitwise's BITB، Ark Invest's ARKB، و Invesco' هستند. s BTCO که به ترتیب 395.5 میلیون دلار، 320.9 میلیون دلار و 194.8 میلیون دلار ورودی ثبت کرده اند. از سوی دیگر، GBTC گری اسکیل همچنان خروجی های قابل توجهی را تجربه می کند. در 18 ژانویه، GBTC شاهد خروج 579.6 میلیون دلار بود که منجر به خروج خالص 131.6 میلیون دلار در بازار ETF بیت کوین شد. مجموع خروجی های GBTC اکنون به 2.1 میلیارد دلار می رسد.

کاهش قیمت بیت کوین در دو هفته گذشته به فشار فروش ناشی از خروج GBTC نسبت داده شده است. بیت کوین در حال حاضر با قیمت 41536 دلار معامله می شود که به ترتیب در 7 و 14 روز گذشته به ترتیب 2.55 و 5.50 درصد کاهش داشته است. علیرغم افزایش 1.56 درصدی اخیر در روز گذشته، هنوز خیلی زود است که مشخص کنیم آیا این نشان دهنده بهبود است یا خیر.

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی است و نظرات NewsBTC را در مورد تصمیمات سرمایه گذاری نشان نمی دهد. . به خوانندگان توصیه می شود قبل از هر گونه سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند و خطرات آن را در نظر بگیرند.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما