درگاه پرداخت ارزی دیجی درگاه

دسترسی سریعورود / ثبت نامدیجی درگاهگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

رکورد خروج اتریوم از صرافی ها در سال 2024: برای اتریوم مثبت است؟

قیمت اتریوم در سال 2024 با افزایش بیش از 30 درصدی در کمتر از دو ماه به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. داده‌های زنجیره‌ای اخیر نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به ETH نشان می‌دهند، زیرا مقادیر قابل‌توجهی از ارز دیجیتال از صرافی‌ها خارج شده‌اند که نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران است. بیش از 800000 ETH معادل حدود 2.4 میلیارد دلار از ابتدای سال جاری از مبادلات خارج شده است که به طور بالقوه نشان دهنده روند صعودی قیمت اتریوم است.

کاهش موجودی ذخیره ارز اتریوم می تواند یک کاتالیزور مثبت برای قیمت آلتکوین باشد، زیرا کاهش عرضه ETH در صرافی ها ممکن است منجر به کاهش عرضه و افزایش قیمت ها شود. علیرغم کاهش جزئی قیمت در روز گذشته، اتریوم به صورت هفتگی در سبز باقی می ماند و در هفته گذشته نزدیک به 5 درصد افزایش داشت. قیمت فعلی اتریوم در حدود 2920 دلار است.

Grayscale، یک شرکت مدیریت دارایی، عملکرد مثبت قیمت اتریوم را به پیش بینی ارتقای شبکه اتریوم در آینده دنکن نسبت می دهد. ارتقای Dencun که قرار است در کمتر از یک ماه دیگر انجام شود، با هدف بهبود مقیاس پذیری و مقرون به صرفه بودن اتریوم، به آن اجازه می دهد تا با زنجیره های سریعتر در بخش رمزنگاری پلتفرم های قرارداد هوشمند، مانند Solana، رقابت کند. Grayscale معتقد است که هیجان بازار در مورد این ارتقا به عملکرد بهتر اتریوم در مقایسه با سایر پلتفرم‌های قرارداد هوشمند کمک کرده است. همچنین باعث افزایش قیمت ETH می شود. Grayscale یکی از مدیران دارایی است که به دنبال راه‌اندازی یک ETF نقطه اتر است که به احساسات مثبت پیرامون اتریوم دامن می‌زند. انجام تحقیقات کامل و در نظر گرفتن ریسک های موجود قبل از هر گونه تصمیم گیری سرمایه گذاری بر اساس اطلاعات ارائه شده در این مقاله ضروری است.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما